måndag 27 september 2010

Börjar helvetet nu?

God morgon!
Idag är ingen bra dag, och det var det inte igår heller. Jag vet inte, men detta kanske är början på foglossningar. Fast ändå inte. Äh, jag vet inte. Jag ska avvakta lite och blir det inte bättre så hör jag av mig till MVC.

Helgen var bra, förutom att jag hade världens humörsvängningar i lördags... Vi var på bio på kvällen och jag har konstaterat att jag INTE gillar att gå på bio. Jag sitter alltid så obekvämt och så tycker jag att det klias överallt hela tiden. Som om att jag är allergisk mot biosalongen eller nåt.
Filmen var ok i alla fall, vi såg Wall street.

Nu ska jag jobba vidare, ha en bra måndag!

1 kommentar:

Chris Karinsdotter sa...

ÅÅh, hoppas det inte är fogarna :( Det KAN vara livmoderns ligament också. Dom kände jag av tydligt och det gjorde ONT.

Vi var och såg samma bio som er i lördags, och det var hemskt! Jag trodde jag skulle avlida under de där två timmarna. Hittade inte en enda ställning som var bekväm och jag bara pustade och frustade. haha. Jag tror minsann att graviditeten är en liten bov i det hela ;)
Nu vill man bara ligga utsträckt på soffan, så man kan andas! :)


Hoppas det blir bättre med det onda! Jag hade väldigt ont i vecka 16-18, men nu har det lugnat ned sig. :)