söndag 19 september 2010

Ingen dramatik - I love it!

Jag har fastnat framför MTV idag. Dom har Teen-mom maraton, och det handlar om 4 unga mammor i USA, och man får följa deras liv. Det är mycket tjafs mellan tjejerna och deras pojkvänner/expojkvänner. Gud så glad jag är att jag är där jag är i mitt liv just nu. Att jag är 32 år och gravid för första gången och inte tonåring (eller mellan 23-27 år som jag själv trodde att jag skulle vara när jag skulle få mitt första barn). Jag är så trygg i mig själv, och med Adam och vårat förhållande, och vi tillsammans är så redo för den stora omställning som vi står inför.
Visst har vi våra stunder då vi inte är överrens, men va fasen, så är det ju alltid. Jag längtar sååå efter våran bebis och vårat "nya" liv tillsammans som föräldrar! Men först hoppas jag att vi hittar det rätta boendet och att vi båda känner att det känns "rätt", och just nu är drömmen nära!

På bröllop i somras, med hallonsoda i glaset och Fjunis i magen!

1 kommentar:

Chris Karinsdotter sa...

Jagär ju rätt "ung" för att bli mamma, och jag trodde jag skulle vara äldre när jag fick barn, OM jag ens skulle skaffa barn. (Det ville jag ju inte förr). Men mitt förhållande med Jonas har fått mig att växa, likaså mina universitetsstudier. Jag tycker mig själv ha vuxit upp och blivit trygg i mitt liv och hur jag vill ha det. Och det gläjer mig att läsa att du känner detsamma :) Du/Ni är så värda lyckan ni har nu, och jag önskar så att det håller i sig.


..Sen vill jag också säga att jag blev SÅ GLAD när jag läste din kommentar i min blogg för en tid sedan. Vi kanske inte alltid har dragit jämt, men jag ska erkänna, jag tycker massa bra om dig! :) Kram.