måndag 6 september 2010

Shopoholic??

Jag håller på att bli tokig på mig själv! Jag vill bara shoppa! Hahaha, det låter ju insane!!
Men det är inte så kul att shoppa kläder, eftersom allt kommer att vara trångt på en gång, så nu tänker jag STÖRRE saker. Jag skulle vilja ha en ny kamera och en ny dator. Det är självklart inget fel på min nuvarande kamera och dator (eller jag ångrar lite att jag köpte en rosa minidator för inte så länge sedan, den är ganska liten och fläkten kan driva mig till vansinne ibland), men ni vet hur det är, man vill alltid ha STÖRRE och BÄTTRE saker!
En ny kamera (systemkamera) vill jag ha för att kunna ta bra och FINA bilder när Fjunis kommer, och när Fjunis har kommit så kommer det inte vara prio 1 att lägga pengar på en kamera. Det är lite så jag känner rent allmänt med all shopping som har blivit av den sista tiden, jag "passar på" nu när jag har råd, för om ett tag så kommer prioriteringarna vara annorlunda.
Men hur som helst. Jag tänker på en Canon EOS 1000D, men eftersom jag är en totalt amatör så vet jag inte om det är ett bra köp....Fast den står listad som en bra "amatör-kamera", så kanske?

Gaaaah..... Det är nog bara en fas. Imorgon har jag glömt att jag vill ha en kamera och då är det något annat som skapar detta "ha-begär".
Bla bla bla, vad trött jag blir på mitt eget svamlande.. :-)

Inga kommentarer: