onsdag 20 oktober 2010

Halva resan gjord!

Idag har jag gått 20 fulla veckor med bebis i magen! Tidigare har det ju varit på fredagar som det ändras, men efter vårat UL i förra veckan så ändrades det med 2 dagar.
Fatta att halva tiden har gått!!??!

Ikväll så lyckades jag sluta tidigare för att gå på Dragons match, något som helt ärligt känns ganska ovärt nu när A inte spelar. Dessutom var detta andra matchen hemma som dom vann ganska överlägset, och jag gillar inte såna matcher, jag vill att det ska vara spännande och jämt hela matchen igenom. Det blir mer intressant då helt enkelt. Men det är ändå alltid kul att titta på basket och att träffa tjejerna!

Just nu sitter jag och väntar på att A ska komma hem, för vi ska nog åka på McD's då, han var tydligen JÄTTEHUNGRIG och jag kan nog få i mig en liten cheese ;-)

Imorgon blir också en soft dag på jobbet, vi ska nämligen ut och tacka av Britta som har sålt Helex och vi "firar" detta med en middag på Invito! Typiskt att man inte kan dricka vin... ;-)

Kram och god natt!

Inga kommentarer: