tisdag 19 oktober 2010

Stick!

Jag har börjat sticka, woohoo! Vi får väl se hur länge det håller i sig, men jag har i alla fall börjat på en halsduk som enligt beskrivningen var ett "superbt för nybörjare". Jag satt med stickningen igår kväll, och det var faktiskt riktigt avkopplande och mysigt, det var skönt att fokusera på en enda sak och skingra tankarna lite, för just nu är det många tankar i mitt huvud.. Massa positiva tankar om mig, Adam och Fjunis, men också en massa annat "tjafs" som jag inte verkar kunna påverka och som inte har med oss att göra.

Idag ska vi ha möte på jobbet och träffa Helex nya ägare. Det känns spännande, och förhoppningsvis rätas några frågetecken ut. Efter jobbet ska jag träffa Frida och fika, det ska bli mys!

Nu ska jag börja ställa fram lite fika här, och dricka en si så där liter vatten! :-)
Slurp!

Inga kommentarer: