måndag 18 oktober 2010

Världens godaste kaffe och världens sämsta hörlurar.

Igår köpte jag mitt favvokaffe i Birsta, nämligen Irish cream! Eftersom jag dricker så lite kaffe nu så tycker jag att jag kan få unna mig ett GOTT kaffe när jag väl dricker, och detta är såååå gott! Jag blandar det malda smaksatta kaffet med ett annat kaffe som är "fylligt och krämigt" så att det inte blir för stark smak, då blir det perfekt tycker jag! Och så en skvätt grädde så klart! :-)

Dag två med min nya telefon. Jag gillar den fortfarande, dock är jag VÄLDIGT besviken på två saker. Dels ljudet och så hörlurarna. Min gamla Sony Ericsson (som bara är lite över 1 1/2 år) har MYCKET bättre både ljud och hörlurar, så detta var en klar besvikelse! Jag gillar att lyssna på musik eller radio när jag är ute och går, och jag gillar att ha både telefon och musik i ett, jag kan ju ta min iPod Nano, men det känns ju så onödigt att "släpa" på två grejer... Så, det var det första minuset med min nya telefon. Bu och blä!

Nu ska jag dricka upp mitt goda kaffe och sedan gå in till stan för att hämta ut ett paket med nya mamma-mysbyxor och Fjunis söta små strumpor som jag beställde förra veckan. Jag ska även gå förbi en garnbutik...hahah...japp, en GARNbutik! Vad jag planerar berättar jag senare! :-)
Tjing!

1 kommentar:

Chris Karinsdotter sa...

Hej Jessica!

Var har du bestält mysiga mammabyxor och sockar? =)