måndag 18 oktober 2010

Härlig helg!

Hello måndag!
Vilken bra helg jag har haft!! Syster Yster m familj på besök, middag med dom och pappa både i fredags och i lördags, och allmänt mysigt bara!
Igår åt jag och Adam brunch på Charm med vänner, och det var så himla trevligt! Vi blir ett härligt gäng "spelarfruar/flickvänner" även i år! Efter brunchen blev det en sväng till Birsta där jag köpte mig en ny mobil och teckande nytt abonnemang, och sedan fick jag en jacka av Adam, en perfekt jacka att ha nu, innan det blir för kallt, och stor nog att rymma en tjock kofta under om det skulle vara så att jag inte kommer i min vinterjacka som jag köpte förra året. Min skinnjacka går numera inte att stänga, och det blir ju lätt lite kallt om magen då.
Mobilen då, jo jag köpte en Sony Ericsson x10 mini pro. Jag har länge funderat på en iPhone, men jag tycker att den är på gränsen till för stor, och mini pro'n har fått så bra recentioner, så jag slog till och köpte en sån, och så tecknade jag Snackis på Tele2. Det blir nog bra. Jag spenderade halva kvällen igår med att pilla på telefonen och försöka lära mig den. Det kommer att ta en stund innan jag kan allt, men det viktigaste var att ställa in alarmet till idag, och det gick ju bra. Dock låg jag vaken i ca 40 minuter INNAN klockan ringde i morse, bara för att jag var rädd för att inte vakna av signalen.... Tröttsamt.

Nu är jag på jobbet och längtar tillbaka till sängen. Jag är så trött... men nu har jag fått börja äta järntabletter, så kanske blir jag lite piggare! Hoppas!
Ha en fin dag!

Inga kommentarer: