torsdag 7 oktober 2010

Jobbigt med jobb.

Nu börjar det kännas att jag har varit på jobbet varje dag sedan i lördags. I måndags sa jag till Adam att jag hade haft en sån himla bra dag på jobbet, jag kände att jag gjorde ett himla bra jobb och att jag var så himla trevlig mot allt och alla (ibland måste man få säga sånt till och om sig själv, eftersom jag ALDRIG får höra det från någon chef eller så), men i tisdags började det sakta men säkert gå utför. Datasystemet krånglade, mitt humör svajade, igår var jag så otroligt trött och idag vaknade jag och kände mig förkyld.
Behöver jag säga att jag längtar till imorgon och min 3-dagars helg? :-)
Imorgon börjar jag dagen med ett besök hos frissan för att bätra på färgen lite. Lite orolig är jag för att spendera alla dessa pengar på mitt hår efter att ha hört "skräckhistorer" från några från jobbet som färgade sitt hår under graviditeten, och färgen liksom inte fastnade. Hoppas det inte händer mig!!
Sedan på kvällen så är det ju premiär för basketsäsongen (om någon nu hade missat det)! Jag ser verkligen fram emot det, Adam jobbar så himla mycket just nu och det är ju liksom matcherna dom jobbar för, så det är alltid kul att gå och titta!
Resten av helgen är lite oklar, jag vet i alla fall att det blir mer basket på lördagen och kick-off på jobbet, men till vilket utsträckning vet jag inte än.

Nu ska jag jobba vidare!

2 kommentarer:

Knuti sa...

Heeej =)
Kul att se dig idag!! Blir på tok för sällan tycker jag!! Ska vi styra upp en fika eller nått? Så vi hinner snacka på riktigt! :) Kraamis

Chris sa...

Skulle gärna vilja se en bild på hur det blev :) Du är alltid så fin i håret.

Jag har varit frisör på mig själv ikväl, 5 timmar tog det. Blod svett och tårar. ha ha. Men det blev bra tillslut. Bara lite lätt chockerande =)