fredag 8 oktober 2010

Mysfrulle och One tree hill!

Idag börjar jag ledigheten med en mysig frukost ala thé, rostat bröd och kiwi, samtidigt som jag tittar på senaste One tree hill.
Kl 11 ska jag till frissan och färga håret, och jag får hela tiden höra "IGEN??", men grejen är så här: 1. ja, jag går ganska ofta till frisören, om man nu räknar varannan eller var tredje månad som ofta. 2. när jag går till min frisör så delar jag alltid upp besöken, jag klipper mig en gång och så färgar jag nästa gång, väldigt sällan båda samtidigt, det blir alldeles för dyrt (jag vet att det är samma pengar i slutänden, men man slipper en maffig klumpsumma.
Idag ska jag färga och lägga lite kalla slingor i underhåret, jag hade så förra hösten och var supernöjd med det, så jag hoppas på samma bra resultat idag!

NU måste jag koncentrera mig på one tree hill här märker jag! :-)

Inga kommentarer: