onsdag 24 november 2010

Irro!

Idag blev jag irriterad på jobbet, och idag höll jag det inte inom mig som jag annars brukar göra för att på något sätt behålla en bra stämning. Ofta brukar jag i stället släppa ut allting när jag kommer hem, stackars Adam... :-)
Det var egentligen världens minsta grej som gjorde att jag blev så irriterad, men jag är ganska principfast av mig, och detta handlade just om själva principen.
Jag vet att jag är töntig som inte skriver vad det handlar om, men jag tycker att det är lite pinsamt att "brusa upp" och visa känslor (negativa) på jobbet över småsaker. Jag får alltid lite dåligt samvete, även fast jag ofta vet att jag har rätt. Men det är jobbigt när det går ut över folk som ändå inte kan påverka situationen.

Oh well. Blä-dag idag, men imorgon är en ny dag!

Inga kommentarer: