fredag 26 november 2010

Äntligen fredag - men ändå inte!

Detta har varit en jobbig jobbvecka. Fyra dagar har klockan ringt innan 05:00, och då är man ju så där lagomt social och pigg på kvällarna... Så även idag, enda skillnaden är att idag när jag går hem vid 12, så är jag "ledig" i 4 timmar, sedan ska jag tillbaka till jobbet och jobba gud vet hur länge. Vi har medlemsfest ikväll, och då måste jag vara där och jobba. Suck, suck, suck. Det blir nog kul, men jag vet ju hur trött jag kommer att vara...

Imorgon ska jag julpynta i lägenheten. Adam åker till Uppsala vid 10, har match kl 16 och är hemma sent på kvällen. Så när han är hemma igen så har vi jul hemma!

Gud jag känner verkligen att har har 0% energi just nu, längtar verkligen tills mitt huvud landar på kudden ikväll...
Trist inlägg, sorry för det!
Ha en bra dag alla fina! :-)

Inga kommentarer: