fredag 26 november 2010

"Jag har inga kläder!"...

Hur många gånger har man inte stått och stirrat i garderoben och sagt "jag har inga kläääääder", fast man i själva verket VISST har en massa kläder? Men vill ju bara ha något nytt att känna sig snygg i.
Just nu står jag och svär och säger "jag har inga klääääder", för jag har verkligen inga kläder som PASSAR. Jag har mina mammajeans som jag bor i. Jag har mina mammamjukisar som jag också bor i, samt ett par tröjor som jag bor i på jobbet. Men - ikväll ska jag vara "fin" och då har jag verkligen inget att klä mig i! Vi ska ju ha fest på jobbet, och det kan ju vara lite kul att klä upp sig lite, men just nu ser det mörkt ut. Jag hade en klänning/tunika förra veckan som verkligen var fin, men det första Anza sa när hon såg mig var "vilka bröst du har fått", och det är inte rikitigt det jag vill att folk på jobbet ska tänka, haha!
Så nu ska jag ut på stan och försöka hitta något snyggt på en timme, för sedan MÅSTE jag vila lite!!
Önska mig lycka till!
Tack!

Inga kommentarer: