tisdag 23 november 2010

Lite sysselsättning:

Här kommer en liten lista med "dagens" som jag har snott av Chris!

DAGENS KLÄDER: Grå, lång trånga med mammajeans (fast just nu iofs mammamjukbrallor)
DAGENS FRISYR: totalt ofixat och fult
DAGENS SMINK: vardagsvarianten med foundation, rouge, mascara och lite glans
DAGENS VILL HA: hus/radhus/lägenhet
DAGENS KÖP: en sallad till lunch och två tröjor från Cubus
DAGENS PLANER: laga middag och hoppas att jag inte somnar innan kl 20:30 som jag gjorde igår...
DAGENS BÄSTA: hmm...bullen alldeles nyss kanske?
DAGENS SÄMSTA: Att det var ganska stressigt på jobbet idag och att det gör mig trött
DAGENS ROLIGASTE: jag fick en fin komplimang av en gammal gubbe på jobbet idag :-)
DAGENS TRÅKIGASTE: att Adam har träning OCH match idag, han kommer hem sent alltså..
DAGENS MISSLYCKANDE: Inget som jag kan komma på.
DAGENS LYCKA: att känna Fjunis röra sig inne i magen
DAGENS HUMÖR: "så där", pga snarkande sambo (=dålig sömn) och stressigt på jobbet
DAGENS SJUKA: say what?
DAGENS LÄNGTAN: Fjunis Fjunis Fjunis
DAGENS FUNDERING: "ska vi kanske titta efter lägenheter också"?
DAGENS BEROENDE: saffransbullar....
DAGENS SAKNAD: Adam och Anna (anna bor i Brasilien....)
DAGENS LÅT: hmmm....ingen
DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: Melrose place 05:30 i morse
DAGENS MÅSTEN: laga middag
DAGENS MOTION: en rask promenad med Tindra (som varade i ca 15 minuter, hehe)
DAGENS VÄDER: snö och kallt
DAGENS GODIS: inget godis, bullar räcker nog

1 kommentar:

Chris Karinsdotter sa...

Det gjorde ingenting =) bara kul att läsa.