fredag 10 december 2010

Den som väntar på något gott.....

.....får vänta till på måndag med det jag tänkte "släppa" idag. Ja jag veeet, löjligt.

Hur har dagen varit? Jo tack, kallt ute som fan. Jag har varit på stan 2 ggr, första gången på 2 möten och andra gången för att jag var så uttråkad och kände att jag behövde göra något. Så jag köpte lite julklappar. Eller jag köpte en julklapp på stan och sedan köpte jag två på nätet när jag kom hem. Och när jag köper julklappar så tänker jag lite så här: "en till dig, en till mig", så jag köpte även lite grejer till mig, så klart. Bland annat ett par nya scrub-handskar till duschen, ett nattlinne och ett gott jul-thé och dessa SUPERfina örhängen:

Fina eller hur? Och priset? Endast 60:- på KappAhl!
Vilket fynd! :-)

Nu sitter jag och väntar på att Adam ska komma hem, han har varit i hallen sedan halv två ungefär, och vad som händer ikväll vet jag inte. Kanske går vi ut och äter middag, jag har verkligen ingen lust att laga mat idag.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: