lördag 11 december 2010

Vad gör ni i helgen?

Jag jobbar! Heeela heeelgen, ända fram till torsdag! Det är ok, men känner en viss stress inför nästa helg då ALLT inför julen ska fixas!
Något annat jag stressar över är en julklapp som jag måste köpa på måndag. Vi ska ha glöggkväll med jobbet och alla ska köpa en julklapp för 100:- som ska börja på bokstaven G.
Hallååå, jag kommer inte på något roligare än glögg och godis, hjälp mig med något mer orginellt!!

Igår hade vi en riktigt bra kväll! Vid halv nio beslöt vi oss för att åka hem till Liam och Amy, dom hade lagfest där, och vi var där till strax efter kl 12. Jag drack Citron Fanta och åt chips och mös, och Adam snackade skit med grabbarna. Det var så kul, det är så sällan vi gör något sånt där spontant! Ikväll blir det hemmamys med film! Det är också nice, men kanske inte varje kväll :-)

Nu ska jag smyga iväg till bageriet och se om dom har något som jag kan äta till lunch!
Tjing!

1 kommentar:

Emma och Pi sa...

*Gröt
*Glass
*Gris
*Garnityr
*Gurka
*Galge
*Grönsaker
*(en) Grek
*Gryta (en liten rackare från IKEA´s barnavd kanske?
*Gitarr
*Gingerale
*Gin
*Grus
*Gasbinda
*Gran
*Glas (i alla variater, beror ju på om du vill vara rolig eller ge något fint...:P)
*Glamour (TV-serien alltså..MediaMarkt kanske?)
*Gunga
*Guld-fisk
(någonting eller allt som är ) *Grönt
*Glitter
*Girlanger!!!
*Grind
*Grävare (förslagsvis en leksaks då om 100kr ska räcka haha!)
*Groda
*Grodlår....
*Garderob
*Glögg
*Gjutjärn (gryta, ljusstakar, tips INDISKA)
*Grogg
*Gardin(-er)
*Grävskopa
*Grupp-foto! (på vad får du bestämma själv hahahahaha!!)

Det var iaf några förslag, vassego :D