måndag 20 december 2010

Julveckan!

Måndagmorgon igen! Pigg och alert som vanligt, eller? :-)
Denna vecka kommer att bli en bra vecka intalar jag mig själv, även om jag hade önskat att julafton hade kunnat vara på onsdag i stället, då hade ledigheten blivit längre. Nu blir det ju som en vanlig helg bara.

Jag är klar med alla julklappar utom 2, men den ena är en klipp-och-klistra variant som jag ska göra på jobbet idag (min brorsdotter ska få nya spelet Playstation Move och jag skulle köpa en kontroll till henne, men både spel och kontroll är slut i hela Europa, så hon ska få en bild på kontrollen av mig, och så köper jag den i januari då den förmodligen har kommit in på lager igen), och den andra julklappen är en liten grej bara som jag fixar idag efter jobbet. Eller imorgon, det kvittar.
Årets julklapp till mig själv gjorde jag nyss i och med att jag bokade en tid hos frissan på torsdag. Snacka om tur att kunna få en tid dagen innan julafton! Det ska bli skönt att gå dit och bli lite julfin!

NU ska jag plocka lite här, alltid skoj att komma till jobbet en måndag och "städa upp" efter helgen - not.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: