tisdag 21 december 2010

Tisdag.

Hello!
Oj vad jag har sovit SKÖNT i natt för en gångs skull! Det är ni inte vana att läsa va? :-)
Dock hade jag gärna sovit lite längre än till 04:45, men äh, inte klaga nu!

Igår spelade Dragons match hemma mot Luleå och det var en riktigt bra och spännande match som "vi" vann! Mitt jobb var matchvärdar, och när matchen var slut så skulle jag och Magda dela ut pris till bästa spelare i respektive lag. Magda gav till Sundsvall och jag till Luleå. Och vad säger jag till killen som får priset? Jo, "Varsågod, bra spelat! Grattis!".
Vaddå grattis, hans lag förlorade ju. Pinsamt av mig. Hehe.

Idag jobbar jag fram till halv tre, sedan ska jag hem till mina hjärtan och vila lite och kanske blir det en tur till Birsta eller på stan. We will see.

Nu ska jag jobba lite.

Inga kommentarer: