måndag 3 januari 2011

Äter för 2...

Hej hörrni!
Detta är lite "omvända veckan" för mig. Jag jobbar eftermiddag idag och imorgon i stället för öppning. Skönt kan ju tyckas, men fiii faaan vad det har varit mkt att göra ikväll. Måndagar är alltid stressiga, men lägg då på att det är första måndagen på det nya året med nyårslöften och allt vad det innebär, PLUS att jag jobbade helt själv också, så förstår ni kanske att jag är lite slut i bollen just nu.
Jag äter för 2 och jobbar för 2, inte mer än rätt kanske, haha!

Imorgon ska jag åka iväg till Fyndlagret med lite grejer och hoppas på att kunna tjäna en liten slant på grejer som jag inte vill ha/behöver längre. Det är mest bara en massa krimskrams egentligen, men en dvdspelare och en gammal tv kanske man får en femhundring för i alla fall. Det behövs, för igår köpe vi et babyskydd, och dom är ju inte gratis. Jag vet jag vet jag vet, man kan köpa sånt begagnat också, men nu gjorde vi inte det. Dock ska vi sälja saker allt eftersom Fjunis växer ut dom, så liiiiiite får vi tillbaka i alla fall.

Hur som, nu ska jag göra ett sista ryck här de sista 30 minuterna som återstår av mitt arbetspass, sedan blir den hem till soffan och mina hjärtan!

3 kommentarer:

Kleppan sa...

Du kan ju inte sälja tänk på bebbe nr 2=))

Emma sa...

Att käpa kläder och skor begat är en sak, men att köpa ett babyskydd....nej. Man har ju ingen aning om hur den personen har behandlat barnstolen och ä'r det nåt om är viktigt så är det väl det man fraktar det dyrbaraste man har i?! Eller?
Jag säger iaf tummen upp för nytt babyskydd :D

Sara sa...

Vi köpte också nytt babyskydd, kändes helt klart bäst! :)