fredag 7 januari 2011

Country...

Jag är redan hemma, det blir lätt så med två gravida tjejer, en tjej med en 1-åring som ska försöka sova och två tjejer som bara var allmänt trötta. Vi åt supergod middag och hade riktigt trevligt!
Nu sitter jag hemma i soffan med ett glas mjölk och två Ballerinakex och kollar på Countrygalan från Nashville 2010. Jag gillar faktiskt country, men lite i smyg så där. Detta är en av mina favvolåtar of all time, haha! Kan man bli annat än på bra humör när man hör den?

I övrigt sitter jag och tittar på lite saker som jag vill köpa till vårat nya hem! Mycket är ju till lilla Fjun, men även till oss.
Vi skulle behöva en ny större och SKÖNARE soffa, en snygg bokhylla/vitrinskåp/dvdförvaringsskåp till Adams dvdsamling, en ny snygg matta till vardagsrummet, snygga och stora tavlor, en Papelinamatta till köket, nya sängkläder, en Moccamaster....listan kan göras jättelång.

Nu ska jag kika vidare och snart kallar sängen. Jag var ju faktiskt uppe vid fem imorse, att jag fortfarande är uppe är ett litet mirakel :-)
Kram och god natt!

Inga kommentarer: