lördag 12 februari 2011

And the shopping continues...

Idag är det lördag (eller, alla dagar är lördag nu, hehe) och jag har en liten to-do-list att ta tag i. Adam är i Katrineholm (han var i Örebro igår där Dragons vann) och cochar ett lag i U20-sm i helgen, så jag ska styra upp lite grejer här hemma tänkte jag.
Idag är det ganska "tråkiga" saker jag ska köpa, först och främst måste kylen fyllas på, och sen ska jag även handla hem lite bebisgrejer som babywipes och barnolja (till mig, superskön att smörja in sig i direkt efter duschen), lite mjölkersättning och lite andra små saker. Sedan ska jag köpa lite gröna växter och andra små saker till lägenheten.

Nu ska jag ta tag i dagen, måste framförallt kolla på vad Tindra sitter och morrar åt i fönstret... Hon hoppar upp på fönsterbrädan i vardagsrummet (via soffan) och så sitter hon där som en katt och tittar ut. Det är säkert bara nån som kastar sopor eller nåt, men Tindra låter ganska grinig ändå.

Mina nya fina naglar! Geléförstärkning med fransk kant.
1 timme och 10 minuter tog det, och kostade 480 :-!
Jättebra tid och pris - jag är supernöjd!
HIT gick jag!

1 kommentar:

Sara sa...

Jättefina naglar!