lördag 12 februari 2011

Sköna lördag.

Mysbyxor, smutsigt hår och serier på datorn - det är min lördag. Helt ok om ni frågar mig.

Jag åkte en sväng till Birsta och handlade på Ica Maxi, och svängde även förbi Plantagen och köpte två gröna växter till ena vardagsrumsfönstret och till Babyproffsen och köpte ännu en filt till Fjunis. Hur många filtar behöver man egentligen? Haha, har nu en till sängen, en till vagnen och så nu den sista som jag ska ta med till förlossningen som första filt.
Nu är det dags för en promenad igen, dock är Tindra väldigt trött och seg idag, titta själva:



Sötaste mys-proppen!

2 kommentarer:

Sara sa...

hahaha, MASSOR filtar! Jag älskar filtar och kollar alltid efter nya, fina. :) Man behöver ju säkert inte många, men samtidigt har jag använt alla jag köpt och man vet ju inte vilken som blir favorit,så lika bra att ha ett gäng :D

Chris Karinsdotter sa...

Man behöver många filtar! Ett par till sängen, en som du har som mysfilt (bebis lindas in i den) en till vagnen, en att lägga över henne/honom i babyskyddet.. ja... och typ nån extra ;)