torsdag 3 februari 2011

En tillfällighet?

Hörrni.
Igår drack jag JÄTTEMYCKET vatten på kort tid, detta resulterade i att jag idag har haft ett himla tryck "nedåt", som att Fjunet skvalpades på plats och nu ligger fixerad. Hela dagen har jag haft ett jäkla tryck på urinblåsan, 10 ggr mer än vanligt. Först blev jag orolig över att det kanske var urinvägsinfektion på gång, men det har jag haft så många gånger och det känns verkligen inte så, jag jag tror att jag utesluter det.
Imorgon ska vi på besök på mvc så jag ska prata med min barnmorska då.

Annars är allting fint. Folk säger att jag är så "liten" med tanke på att det är så kort tid kvar, själv känner jag mig som en elefant typ. Jag MÅSTE ta lite kort, jag har verkligen varit dålig på att dokumentera denna graviditet i bilder. Skärpning!!

NU ska jag hoppa in i duschen (läs försiktigt kliva in i badkaret), och sedan blir det Sopranos i soffan resten av kvällen. Imorgon har jag öppning - tjoohoooo!!

1 kommentar:

Lottttttttaan sa...

Hej hooooopp!!
Ska vi styra en date någondag?? =) Kanske ta en liten semla inne på stan? Kramis