söndag 6 februari 2011

Fixerat!

Jodå, nog har Fjunet fixerat sig alltid. Huvudet sitter på plats i bäckenet som det ska, och min BM tror att han/hon kommer att komma innan 40 veckor. Allt såg bra ut, alla värden och alla mått var "exemplariska", så det känns ju skönt.
Jag vägde mig i morse, 12 kg har jag gått upp. Helt ok tycker jag, jag ville ju helst inte gå upp mer än 15, så jag tror jag klarar mig. Det sista kommer nog bara vara mest vätska ändå, och det försvinner ju snabbt.

Helgen har varit lugn, inte har vi gjort många knop direkt. Match i fredags (vinst igen), fika hos pappa igår, och Birsta med mamma idag. Helt lagom. Dock tror jag att jag har slagit rekord i kissning denna helg. Detta är helt sanslöst, jag blir kissis bara av att skriva om det. Jag passade på att fråga om det var något som syntes på urinprovet i fredags, men inga konstigheter där inte. Det är bara Fjunis som trycker på lite extra nu (plus att jag hinkar vatten som bara den).

Nu är snart helgen över, och vi ska avsluta den med en supergod Flygande Jakob. KAN man misslyckas med den rätten? Nej jag tror inte det. GOTT ska det bli!
Jag och magen....

Tindra på hennes nya fäll.

Inga kommentarer: