måndag 14 februari 2011

Släck min törst....

Jag vet att jag har skrivit om det tidigare, men det går aldrig över.
Jag är törstig HELA tiden. Jag får liksom hejda mig, för annars skulle jag nog stå med munnen under vattenkranen hela dagarna.
Iskallt vatten är det enda jag tänker på. Ibland tar jag en isbit och suger på bara för att få den där iskalla, friska känslan i munnen och svalget. Men det hjälper så klart inte. Jag vill ställa mig under ett vattenfall och bara gapa!
Hahaha, det låter ju helt sjukt! Mina blodvärden har varit bra hela tiden under graviditeten, så jag tror inte att det är någon risk för graviddiabetes. Men måste nog fråga en extra gång imorgon när jag ska träffa min BM.

Nu kommer Adam hem snart, och då ska vi äta kladdkaka med grädde och färska (iskalla) jordgubbar!
Jag dricker isvatten till min efterrätt så klart!

Inga kommentarer: