tisdag 15 februari 2011

Vi är så bra, Fjunis och jag!

Bra blodsocker, bra blodvärde, bra blodtryck.
Bra bra bra! :-)
Faktum är att mitt blodvärde är så bra att jag inte längre behöver äta järntabletterna, och det känns ju skönt att veta, eftersom jag har slarvat extremt mycket med dom. Som min BM sa, min kropp mår bra av att vara gravid helt enkelt! :-) Tänk att det kan vara så olika för alla dock, en del tar sig ju inte ens upp ur sängen.
Jag blev vägd idag också, för första gången sedan inskrivningen. Jag har hållt lite koll själv här hemma, så att jag vägde 72,5 (med kläder) var ingen chock. Det är en viktuppgång på 12,5 kg, och helt klart "godkänt" enligt mig. Jag ville ju gärna hålla mig under 15 kg, och so far so good.

Nu har jag slevat i mig lite Special K och mjölk (iskall) och ska snart gå ut med Tindra.
Kl 12:15 ska jag vara på Sax o Kam och bli fin i håret och ikväll är det basket.
En bra tisdag med andra ord.

Tjing på er!

1 kommentar:

Anna sa...

Härligt att läsa - Bra Bra Bra. Och skönt att slippa en massa upp på vågen, det är ju liksom alldeles lagomt det där, det som behövs liksom. Jag fick ju 20 kg på min kropp som jag fortfarande slåss med.
Fortsätt ha en bra bra bra dag!

Kram A