fredag 18 februari 2011

Varför?

Jag tittade nyss på ett program på tv som handlade om olika människor i olika situationer på ett sjukhus. Självklart var det bland annat två tjejer som skulle föda barn, och självklart blev det komplikationer, och självklart blev det dramatik på hög nivå - och SJÄLVKLART tittade jag på det och sitter nu och nojar som aldrig förr. Jag har inte riktigt tänkt "så långt". Eller, jo, men jag har typ förträngt tankar om att något faktiskt KAN hända både mig och bebis.
Varför var jag tvungen att titta på det där? Höggravid och ensam hemma.

Gaah!!

On a lighter note, tuff tuff säger segertåget. Dragons vann borta mot Uppsala ikväll. Kul ju! :-)

1 kommentar:

Chris Karinsdotter sa...

För mig hände ju typ allt under förlossningen. Det var sjukt tufft men man klarar av det. Och för att lugna dig så kan jag intyga att barnmorskor och läkare är FANTASTISKA och att du får all hjälp du behöver. Barnet också naturligtvis. Du har inget att vara rädd för, allt kommer gå super. <3