fredag 22 april 2011

Åh va dåligt!

Jag är ju verkligen sämst på att blogga nu.
Det finns ju liksom en liten mini-människa här hemma som tar det mesta av min tid. Hon är så förbannat söt (kan man säga så?), jag dör flera gånger varje dag för att hon är så söt och underbar!

Idag börjar SM-finalerna mot Norrköping, jag är taggad som fan (som om att det är jag som spelar). Adams bror Alex och hans nyblivna fästmö kommer i eftermiddag och stannar tills imorgon, så vi ska gå på matchen tillsammans. Och så Anna då så klart. På söndag är det tv-match och då är det obligatoriskt pizza-mys med Anna här hemma hos mig! Det kommer att blir en tung period nu fram över. Finalen spelas i bäst av 7 matcher, med match varannan dag, och till skillnad från "vanliga" matcher så kommer dom nu att åka till bortamatcherna redan dagen före match och resa hem dagen efter, vilket innebär mycket ensamtid för mig och Annabelle (och Tindra)... Förhoppningsvis blir det kross, alltså 4-0 i matcher till Sundsvall, hehe, det är nog aaaaaningens önsketänkande, jag tror det blir en tuff final! Må bästa laget vinna. Alltså Sundsvall.

Igår var vi hemma hos Edith och Jakob och hälsade på lilla Oliver och här kommer två bilder från deras första möte:

Oliver är exakt en månad yngre än Bellis, men född exakt en månad för tidigt också.
Checka tjockisen till höger..hehe...
Annabelle - eller matvraket - som vi så kärleksfullt kallar henne :-)

Nä nu ska jag ta tag i dagen här hemma, glad påsk på er!

Inga kommentarer: