onsdag 27 april 2011

Bra dag!

Imorse när jag klev upp sa jag till mig själv "Idag har jag inga planer och inga ambitioner. Jag ska gå i mysbyxor, vara osminkad och ha håret i en tofs och bara vara. Händer det nåt kul så är det bara en bonus!"
Och jag har haft en riktigt bra dag!
Jag gick ner på jobbet och hälsade på, och när jag var där så fick jag sms om att både min iPhone och Neulash fanns att hämta ut på Posten (OKQ8 alltså), så då tog jag en promenad dit. Väl hemma hade jag ganska svårt att slita mig från nya telefonen (som för övrigt är AS-BRA!), men till slut gick vi ut ytterligare en gång och då testade jag bärselen utomhus för första gången! Ett mycket bra alternativ till vagnen om man bara ska på en kort kisspromenad med Tindra!

Nu är vi nyss inkomna efter dagens sista långpromenad och strax ska Bellis sova. NU måste jag titta till henne, tror hon har tappat nappen!
God natt!

Inga kommentarer: