tisdag 26 april 2011

Framsteg!

Oj vilken tjej Annabelle är! Hon har ju börjat kommunicera jättemycket, och det bara på några dagar! Hon har massa olika ljud för sig och ler jättemycket!
Jag tror inte att det finns något vackrare än hennes leende, och när hon fyrar av ett vid fem på morgonen när vi ammar så glömmer man hur trött man är just då. För trött är jag. Det ska jag inte sticka under stolen med. Hon har börjat vakna väldigt tidigt på morgonen nu, jag har tidigare varit bortskämd med att vi sover till 7 i alla fall, men nu vill hon gärna ha uppmärksamhet innan kl 6 typ. Mindre populärt om ni frågar mig. Men men, vad gör man? Man kliver upp och hoppas på ett av dom där underbara smajlen :-)

Idag är det dags för basket igen. Jag hoppas för allt i världen att det inte blir så där extremt spännande igen, jag har inte nerver för det. Gud jag blir så nervös och hispig! Håll tummarna i alla fall, detta är finalmatch nummer 3! Heja Dragons!!!

Nu ska jag svepa en kaffe och plocka lite här hemma, Bellis somnade nyss!

Inga kommentarer: