måndag 11 april 2011

Dagen idag:

(shit vad jag uppdaterar)
Två promenader på sammanlagt ca 2 timmar har avklarats, en och en halv med hund och en halv utan hund. Där emellan har jag ätit lite, kollat på tv lite, ammat lite, bytt blöjor lite, suttit på balkongen lite för att nämna några saker. Jag har inte alls varit effektiv på något sätt (förutom promenaderna då). Eller jo, detta är vad jag gjorde nyss, det tog ca 10 minuter totalt:
Jag kokade nappar, en sked och nappflaska.
Check! Inga baciller här inte (eh?).

Och här har vi en pigg Bellis.
Hon måste vara den sötaste ever!

Till och med Tindra får vara med idag!
Jag släppte henne lös idag, och GUD vad hon sprang!!
Det var så roligt att se, hon verkade så glad!

Det jag INTE har gjort idag - som vanligt - är ju att själv lägga mig ner och vila. Och just idag känner jag att jag behöver det, kaffe fixar tyvärr inte allt. Så, det ska jag göra nu, och hoppas att Bellis sover i alla fal 20 minuter till!




Inga kommentarer: