tisdag 12 april 2011

Läppglans och eyeliner!

Tänka sig! Jag har fått duscha, tvätta och torka håret (och till och med använt volymtången), sminka mig och klätt på mig - och klockan är inte ens 11! Shit pommes! Det var inte igår!
Även fast jag nog bara ska vara hemma idag så känns det ändå liiite roligare när man luktar gott och ser fräsh ut. Jag sitter och funderar om jag ska våga boka en klipptid snart kanske....jag har bokat en nageltid om en månad, och det skulle verkligen behövas en tid för håret också. Jag får göra en budgetvariant och klippa mig bara, och sedan slänga i en färg hemma i badrummet. Att lägga 1700 spänn på håret när man får ut ca 6000 i månaden efter skatt är liksom inte prio 1 då man har räkningar och lån som ska betalas också... Visst skulle jag kunna få ut lite mer pengar, men jag väljer att spara dagar i stället. Än så länge i alla fall.

Nu ska jag ta och kika till lill-mys som verkar börja vakna till - det är hög tid att ta av sig pyjamasen nu tycker jag!

1 kommentar:

Knuti sa...

Vilken hot mama! :)
ska vi ses över en fika någon dag så jag får träffa dig och underverket?
Kramis