måndag 18 april 2011

Idag är ingen vanlig dag....

...eller jo faktiskt. MEN - det är faktiskt min födelsedag också! Kan ni förstå, denna pingla som inte ser ut som en dag äldre än 25 har blivit hela 33 år gammal. Hahaha! 33 - fuck I'm old!
Eftersom min syster och hennes familj var här i helgen så passade vi på att fira mig igår och det var jättemysigt att ha mamma, pappa, Madde, Jens och Alice här (och Adam och Bellis också så klart). Här kommer lite bilder från gårdagen, och när ni har tittat klart så vill jag veta vilken min favoritfärg är, så kommentera ok? ;-)

Vackra blommor från Adam!

Fikasugen?

Marängtårta...

..cupcakes...

..och sega hallonrutor!

Jag fick ett Pandora-armband!!

Den lilla flickan i mitten symboliserar så klart Annabelle!

En liten blomma fick jag också :-)

Så, vilken är min favvofärg?

1 kommentar:

Maria sa...

Kan det möjligtvis vara rosa??!:)
Men du, recept på dom sega hallonkakorna, något du vill dela med dig av?