måndag 4 april 2011

Nytt liv!

Haha, njarå, men nygammalt i alla fall! Idag kastar jag ut kolhydraterna ett tag framöver! Det känns toppen, eftersom jag har svullat alldeles för länge nu. Jag behöver en nystart känner jag.
Och med det sagt så ska jag även tömma frysen på fikabröd, så om en liten  stund ska jag gå ner på jobbet och bjuda på Kärleksmums som jag bakade förra veckan, det är ju dumt att ha dom liggandes i frysen och frestas!

Ikväll blir det basket igen, trots att jag egentligen inte vill gå. Jag hatar avgörande matcher, jag har inte nerver för det! Som tur är så ska ju Bellis med och då blir ju mycket av min fokus på henne. Vi får hoppas att spelarna inte har mina nerver, för då blir det ingen semifinalplats...

Håll tummarna hörrni, för visst ska väl Dragons få ett till SM-guld?? ;-)

Inga kommentarer: