måndag 30 maj 2011

Spraytan någon?

Godmorgon måndag!
Vilken trevlig middag det var igår! Jag drack till och med ett glas vin! Mitt första sedan midsommar förra året! Gott, gott, gott! Och GOTT med grillat var det också! En bra kväll med andra ord!
Annabelle var så fin i nya kläder! Helt ärligt så får jag lite panik över att hon växer så fort! Jag har nu lagt undan alla hennes storlek 50 (fast det hade jag kunnat gjort för länge sedan), lite sorgligt var det. Nu kör vi mest på 62 faktiskt, men vissa 56 funkar fortfarande. Jag blir stressad över att vissa plagg bara används en gång, medans andra är favoriter och nästan är urtvättade. Jag har bestämt att hon måste ha nya kläder (alltså olika kläder) varje dag, så att jag känner att det vi har köpt och fått kommer till användning innan det är dags för nästa storlek. Grejen är att det är skitfarligt att gå in på HM, KappAhl och Lindex och titta på bebiskläder. Det finns ju sååå himla mycket fint till små tjejer, jag skulle lätt kunna köpa en av varje av allt så finns där, men det skulle ju vara lite crazy...
Den här söta lilla outfiten har hon i andra färger (rött, vitt, marinblått) i 56, men den sjunger snart på sista versen, kanske dags att uppdatera till denna? :-)
Lindex Shop Online - Set
149:- från Lindex

Men nu till rubriken. Spraytan. Har någon av mina läsare testat? Var det bra? Rekommenderas? Nu menar jag spraytan på salong alltså, inte hemma i badrummet. Jag har länge velat testa, men är rädd för två saker:
1. Det blir fult, typ orange.
2. Det blir snyggt och jag blir "beroende".
Gah vilka ytliga problem jag har....

Nä nu ska jag dricka upp kaffet och ta och tvätta ansiktet med iskallt vatten för att piggna till lite.
Och om två timmar blir det BodyPump igen! Woohooo!! OCH - ikväll kör jag ett PowerCore-pass!
Kan det vara så att tränings-Jessan är tillbaka??? I sure hope so!


2 kommentarer:

Linda sa...

Jag har testat spraytan på Marielles hudsalong och kan rekommendera dem. Det blir inte jättemörkt utan en naturlig färg, dessvärre håller den bara i upp till 5 dagar..sen börjar man flagna-fördelen är att man har grundfärgen och därefter kan smörja själv hemma vilket är enklare än om man skall börja själv på helt vit hud :)

Knuti sa...

Bra jobbat med träningen Jesssssan :) I think you are baaack!!!