tisdag 7 juni 2011

En lista!

Eftersom jag är S-Ä-M-S-T på att blogga just nu så bjuder jag på en lista!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Annabelle - alltid.
Vad gjorde du kl 08 imorse: kommer inte ihåg, förmodligen gav jag Annabelle mat.
Vad gjorde du för 15 min sedan: sökte efter något nytt kycklingrecept.
Det sista du sa högt: Men AnnaBELLE.
Det senaste någon sa till dig: "Vi ses sen då".
Vad har du druckit idag: Kaffe och vatten
Vad var det senaste du åt: Polly
Vad var det senaste du köpte: En kanelbulle
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Sol/moln
Godaste glassmaken: Vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njaa...kanske
Sover du tungt: Jag brukade göra det innan jag blev mamma, men i perioder.
Drömmer du mardrömmar: ibland.
Trivs du med ditt jobb: just nu är jag mammaledig, men annars ja oftast.
Favoritklädsel: myskläder...
Favoritlåt just nu: Someone like you med Adele
Vad ser du om du tittar till höger: ut genom ett fönster
Vad gör dig glad just nu: att Adam snart kommer hem från jobbet
Vad ska du göra härnäst: laga mat
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: "så där"
Favoritgodis: Polly
Kläder just nu: Svarta leggings, militärgrön tunika
Sommarplaner: Sommar i Sverige
Hur många kuddar sover du med: två 
Spelar du något instrument: Piano, men nu var det länge sedan
Morgon eller nattmänniska: hmm....morgon
Vad är viktigast för dig: familjen
Är du kittlig: japp, oerhört
Snarkar du: nej
Stjärntecken: vädur
Äckligaste insekten: kackerlackor
Längtar du mest efter just nu: en hel natts sömn kanske?

Inga kommentarer: