onsdag 8 juni 2011

"Vad gör du nuför tiden...?"

Vilken dag! Jag har varit ute från 11-16:30 med ett undantag för ett mat/blöj-stopp på ca 40 minuter. Underbart väder! Givetvis har jag bränt mig på näsan, axlarna och armarna....jag lär mig ALDRIG!!!!

Kvällen har varit så där...Bellis hade skrikfest och vi var bjudna. Den varade i ca 30 minuter och sedan slocknade hon. Då passade jag på att smita iväg till ICA och handla lite. Där träffade jag på en kille från min klass i gymnasiet, och det blev en äkta "jahaa vad gör du nuför tiden då?"-situation. Han såg blöjpaketet i min varukorg och sa "jasså småttingar hemma ser jag", och då sträckte jag på mig och sa "ja jag har en liten flicka på 3 månader". Det är i situationer som dessa som jag verkligen kommer på mig själv - shit, jag är mamma! Jag har en liten flicka på 3 månader!

Nu ska jag gå in (sitter på balkongen och skriver) och ta en dusch och smörja med lite aloe vera på min brända hud!
Imorgon ska jag få hembesök av fina Anza som har gått en nagelteknologsutbildning, så gissa vad vi ska göra? :-)

Tack och godnatt!

Inga kommentarer: