lördag 4 juni 2011

Stormvind!

Varför ska det blåsa så förbannat?!
Det är ju varmt och skönt, men blåsten är irriterande! Håret blåser åt alla håll, och jag som hade tänkt att ha en långklänning idag får tänka om, för jag tänker inte låta den blåsa upp och blända alla med mina vita ben. Jag har en känlsa av att jag kommer att bo i svarta leggings i sommar... Jag hatar mina ben. Tidigare har det varit mest låren jag har hatat, men nu är det hela kitten med knän och vader och allt. Dom är bleka och fulla med födelsemärken. För tillfället ganska håriga också, haha!
Jag måste försöka få lite sol på dom på balkongen, alternativt kladda på lite BUS.

Just nu sitter jag faktiskt bara och väntar på att Bellis ska vakna. Jag har varit uppe sedan 06:15.....Fatta att hon sov från 20-06??? Helt sinnessjukt bra! Däremot har jag inte sovit så bra, men det är ju inget ovanligt.
När hon vaknar ska hon få äta och sedan ska vi gå in till stan och möta upp mamma. Då minsann ska jag ta en sväng på Bolaget, mamma får stå ute med vagnen, hahaha! Är jag fjantig som känner att det känns "fel" att gå in med Bellis på Bollis?

Ikväll kommer Adam hem, och jag ska laga en god middag och baka en kladdkaka till efterrätt tänkte jag. Fick en liter jordgubbar av mamma igår som blir gott till!

Nu ska jag ta och peta lite på lilltjejen och se om hon vill vakna. Jag vill gå ut snart!

Inga kommentarer: