måndag 11 juli 2011

Blocket!

Igår hade bellis myror i brallan och ville inte sitta still. Hon ville bara hoppa, hoppa och hoppa. Så då fick jag för mig att köpa en hoppgunga till henne, så jag började kika på Blocket och hittade en för 100 spänn. I eftermiddags hämtade jag hem den och hon fick testa. Hon tyckte att det var ganska kul tror jag, men hon var lite liten i själva selen som hon ska sitta i. Dessutom känns det som att man måste övervaka exakt hela tiden så att hon inte gungar in i dörrkarmen och gör sig illa. Vi får väl se hur poppis den blir, men för 100 kr känns det som att det kvittar.

Just nu sitter jag själv i soffan. Adam är och tränar och lillhjärtat har somnat. Jag laddar mentalt inför min träningsdejt med Peter imorgon. Jag gillar ju inte art gymma så jag hoppas han lägger upp ett "roligt" program till mig!

Jag återkommer om det imorgon!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Chris Karinsdotter sa...

Vi fick en hoppgunga i doppresent till novalee, och den är provad en gång. Novalee har inte riktigt hajat hur man ska använda den, men det kommer väl :) Måste börja använda den.
Nu ska vi köpagåstol till henne och DET tror jag kommer bli super bra. Hon är mer "gåig" än "hoppig". Jisses vad tiden går fort, precis som du säger.

Hoppas att ni klarar er från kikhosta. Jag och Novalee åker upp igen nästa vecka så kanske vi kan ses på en lekdate då? =) Vore superkul! Annars får du gärna höra av dig när ni är här nere =)

sköt om er! kram