fredag 22 juli 2011

Fridag.

Hela veckan har jag ätit lchf. Det har gått grymt bra, och det har varit väldigt enkelt. Jag har 1-2 dagar i veckan då jag inte är så strikt, och idag blev en sån dag. Mamma bjöd över oss på lunch, pannkaka med grädde och sylt (eller ska jag skriva pann kaka, höhö), och det är ju inte så lchf-friendly. Men eftersom jag skulle fika med Anna och Silvia i eftermiddag så tänkte jag what the heck, pannkaka blir nice.
HELA dagen har jag nu varit bubblig i magen, och det är garanterat pannkakorna och sockerkakan. Plus att jag sitter och är småsugen på nåt hela tiden. Det är ju värdelöst.

Imorgon ska mamma vara barnvakt, vi ska nämligen på basket!! Så kul ska det bli! Jag, Adam, Anna och Silvia! Vi ska se Sverige-Island i Sporthallen! Grymt kul!

Nu ska jag passa på att titta på webtv medans Bullis sover och Adam tränar. Tjing!

Inga kommentarer: