onsdag 13 juli 2011

HUR kommer man ihåg allt??

Idag fick jag ett ryck och laddade hem ett Greatest hits album med Backstreet Boys! Hahaha! Och jag SVÄR att jag kan alla låtar nästan HELT utantill!! HUR är det möjligt?? Jag har inte ens ägt en skiva!!
Hur som helst, det är bra skit! :-)

Tack för alla tips om kläderna! Jag tror också på det här med att ta tag i det NU och inte vänta tills hon är 18 och flyttar hemifrån typ... Grejen är att jag har så många fina sommarplagg som kanske inte är så smarta att sälja nu, utan snarare till nästa sommar, den här sommaren kan ju vara slut imorgon liksom. Man vet ju aldrig.

Oh well. Den som lever får se.

3 kommentarer:

E sa...

Ååå den skivan hade min kompis, den gick såklart VARM i bilen. Jag har heller aldrig ägt den men gjorde precis som du för ett tag sedan, hamnade på den på spotify och ja! visst satt låttexterna kvar, haha! Synd att det inte är så med den kunskap man önskade skulle sitta kvar ;)

Lindizzi sa...

Åh nostalgi!! You are my fire..my one....

Lindizzi sa...

Åh nostalgi!! You are my fire..my one....