torsdag 14 juli 2011

Packad och klar?

Ikväll bad jag Adam att packa Annabelle väska. Det ska bli kul att se vad hon får med sig för kläder i helgen... Att jag med mitt kontrollbehov lät han göra det (inte lät, tvingade) är stort! Haha!

Idag har varit en soft dag, Tindra har klippt av sig tjockpälsen och är så fin så fin, jag har "rastat pappa" lite i Birsta, jag har skickat iväg min POP-overall till tjejen som "vann" den på Tradera, promenerat lite och ätit en bra middag. Nyss kom jag hem från tidernas snabbaste pass i gymmet. Orutinerad som jag är så tänkte jag inte på att man inte ska köra helkroppsprogram två dagar i rad (TACK för att Peter var där och nämnde detta för mig, hehe), så jag körde bara lite kondition och magövningar, sedan gick jag hem.
NU borde jag duscha och packa mina grejer, men jag har en sån sjuk mensvärk så just nu känns det bäst att bara sitta här.

Jag vill bara säga att det är så KUL med kommentarer! I like it!!
Som tack så bjuppar jag på en BSB-video, haha!

Hihihi...

Inga kommentarer: