söndag 14 augusti 2011

Dagen!

Bra dag idag. Vid halv tio gick jag och Bellis upp till Sidsjön och gick ett varv. Hon somnade skönt i halvliggande läge och sov hela vägen (som vanligt). När vi kom hem åt jag en snabb lunch, och sedan åkte hela familjen till Sidsjön - igen - för lite mys i solen. När vi kom dit så började det att blåsa och när solen gick i moln var det inte alls så skönt längre, så efter en halvtimme gav vi upp. Då gick Adam hem med Annabelle (sovandes i halvliggande läge igen) och jag och TIndra tog bilen, och sedan gick vi in till Olearys för att äta lite gott. Jag var toksugen på wings med celleri och blue cheese dressing, men det var slut. SLUT. Hur fan kan man INTE ha wings på Olearys??? Helt sjukt tycker jag (men jaja, fine, saker kan tydligen ta slut ibland), så då tröståt jag massa nachos med dipp. Inte helt tokigt det heller i och för sig, men det är så jobbigt när man redan har bestämt vad man ska äta...

När vi kom hem så hade vi fest - skrattfest denna gång! Ååååh så roligt vi har haft i eftermiddags/ikväll. Annabelle har varit på sitt bästa humör, och vi har upptäckt att hon är lite kittlig under armarna!

Nu ska jag och Adam sätta oss i soffan och titta på en ny serie som vi har laddat hem som heter Luther.
Bra skit faktiskt! :-)

Ha en skön söndagkväll!

Inga kommentarer: