söndag 28 augusti 2011

Sega söndag.

Vad jag har jag gjort idag? Jag har shoppat kläder till Annabelle på Åhléns. 20% rabatt var det så det var ju ok. Sedan har jag inte gjort så mycket mer. Jo, varit ner på jobbet och snackat skit med Daniel och bjöd honom på "lunch" i form av kanelbullar, haha! Jag tror det var uppskattat.

Annabelle sov sååå himla konstigt i natt, och när hon sover konstigt (alltså dåligt) så gör jag också det. Hon var lite snorig och hostig. Inte alls täppt eller slemmig, men ändå så pass att det störde henne. Vid 03 var jag uppe och matade henne, och kring 06 var hon vaken och höll låda i sängen i 45 minuter innan trött-pappa klev upp. Efter ungefär 30 minuter kom dom tillbaka i sängen och så somnade vi alla om till ungefär 09:30. Det var skönt men annorlunda. Hennes (och min) förmiddagsrutin blev ju lite rubbad, men vad gör det egentligen? Hon sov senare och sover nu igen, dock så tror jag att hon håller på att vakna.

Jag har en sockerkaka i ugnen och det blir thai till middag. Mycket mer än så har jag inte att komma med idag.
Hej svejs!

Inga kommentarer: