lördag 6 augusti 2011

Shoppat.

Idag var det "Birsta-väder" så vi tog oss en sväng dit. Lunch/fika på Ikea och en sväng på birsta city. Vi kom hem med ett nytt skötbord (vi har haft tvättmaskinen som skötbord och det är på tok för litet nu och fasiken livsfarligt!!), sängkläder, haklappar och för en gångs skull lite kläder till MIG. Skötbordet är ett skåp/hylla som man har en insats i som man sedan tar bort och så kan hon ha böcker och leksaker där sedan. Vi sätter nog ihop det imorgon, det är för mörkt och sent nu.

Ikväll har vi chillat och kollat på en dålig film. Just nu saknar jag annabelle och får som vanligt hejda mig från att inte gå och väcka henne :-)
Här är en bild från Ikea idag, så kul att hon kan sitta i en egen stol nu (med en liten kudde bakom ryggen):



Och här är en till bild några timmar senare, mormor har nog roligast på den:



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Puma sa...

Härligt med en shoppingdag. Det hade jag med igår. Blev dock bara till pluppen och inget till mig. Det känns liksom inte så kul att shoppa nu när man är stor och rund om magen ;-)