fredag 5 augusti 2011

Ett år.

Nu har jag bestämt mig. Eller det gjorde jag för länge sedan, men nu har jag informerat folk på jobbet också att jag kommer att vara hemma till aug/sept nästa år. Det känns ganska overkligt länge, men det känns rätt. Då är Lill-Bull 1 1/2 år och får börja på dagis då. Så, ett år kvar. Tiden kommer att gå fort men ändå kan jag inte låta bli att undra vad vi ska göra för att inte bli uttråkade. Jag har fått frågan om inte Adam ska vara pappaledig, men tyvärr funkar det inte riktigt så med det jobb han har nu. Så för oss funkar det bra att han ger mig sina dagar (förutom de 60 som han måste ta ut själv) och att jag stannar hemma med våran dotter.

Speaking of våran dotter, nu ska jag ge henne sista flaskan för dagen och sjunga lite för henne. Sedan ska jag faktiskt äta lite chips och öppna en cider. Inget lchf ikväll. Hehe.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: