torsdag 11 augusti 2011

Welcome!

Oj vilket besöksrekord det var igår! Välkommen nya läsare! Det måste ha att göra med länken på Familjeliv att göra.
Igår var jag ju så nöjd över att lilltjejen somnade lite senare än vanligt i hopp om att hon skulle vakna lite senare. Så var ICKE fallet, och det verkar inte riktigt funka så heller. Sprattel sprattel kl 03:05. Upp och mata, somna om och vakna igen vid halv sju.
Oh well. Nu sitter vi här och hon skiner ikapp med solen. Det är härligt!

Om en timme ska vi i väg och träffa Frida och ta en långpromenad, efter det blir det lunch och sedan skulle det vara TOPPEN om jag tog med mig Bellis ner till gymmet. Toppen I tell you.

Självklart måste jag en sväng på stan, jag känner mig snart som en "lodis" som bara går Storgatan upp och Storgatan ner på dagarna. Jag ser nämligen samma två "lodisar" varje dag och nu känns det som att vi nästan skulle kunna heja på varandra. Jag skulle i och för sig kunna åka till Birsta, det är ett apotek jag ska till, så jag behöver nödvändigtvis inte gå till stan.

När hörrni, ta tag i dagen så hörs vi lite senare! :-)

Inga kommentarer: