fredag 23 september 2011

Fredag 23/9 2011.

Hello!
Seg natt var det. Det började ju så fint, men redan vid midnatt ville hon äta första flaskan, och var lite kinkig i ca 30 minuter innan hon somnade om igen.
Sedan sov hon till 05 och då la jag över henne i min säng, och där somnade hon om direkt, men låg och sparkades och hade massa läten för sig i sömnen, så mycket mer sömn för mig blev det inte.

Idag har vi hunnit med en promenad till Ica Kvantum i Nacksta och handlat lite, och nu sitter vi och väntar på att pappa/morfar ska komma hit. Det ska bli intressant att se hur länge han stannar, om han ens kommer. Han är sämst på att komma hit, och varje gång han är här så är han superstressad pga att parkeringen snart går ut eller för att han har lämnat sin hund i bilen eller ensam hemma.
Sämst.

Efter att han har varit här så ska jag eventuellt åka till Birsta en snabb sväng. Har ju lite kuponger där som går ut idag, bland annat en på 30% rabatt på valfritt plagg på Lindex. Jag är övertygad om att Annabelle vill ha något nytt inför helgen, haha! :-)

Nåja, nu ska jag ta och plocka fram lite fika och hoppas att han kommer!
Trevlig fredag!

Inga kommentarer: