fredag 23 september 2011

3,5/5.

Så blir betyget för dagen. Det är ju ett bra betyg! Jag är förvånad!
I morse när Bellan låg och sparkade på mig kring halv sex så hade jag verkligen inte så höga förväntningar på dagen, tänkte mest "guuud vad jag kommer att vara trött idag", så har jag inte känt en enda gång under dagen, är det inte märkligt?

Vi har varit ute ganska mycket, och frisk, kall luft gör en pigg, i alla fall så blir jag det! Så det i kombination med att Annabelle inte verkar ha lika ont längre gjorde detta till en BRA dag!

Nu ikväll har jag tryckt i mig massa onyttigheter, och så har jag en kaka på gång tills i morgon. Ett ganska annorlunda recept där man gör smeten kvällen innan och låter den "vila" i kylen under natten. Dessutom är det torkad frukt i, och det är jag inte en jättestor fan av egentligen, men i den här kakan är det så gott! Just ja, inget fett och inget ägg är det heller. Haha, vad ÄR det för kaka tänker ni??
Sug på den ett tag och så återkommer jag imorgon! :-)

God natt sötisar!

Inga kommentarer: