lördag 24 september 2011

Så skönt!

Efter en helt ok natt så har det varit full fart sedan vi klev upp klockan kvart i åtta. In med kakan i ugnen, ätit frukost, diskat undan, slängt tvätt i maskinen, busat och lekt och när kakan var klart klädde jag på oss och så gick vi ut. Nu sitter jag på en bänk i solen och tar en liten paus och bara andas den friska härliga höstluften, Annabelle sover sött i vagnen. Underbart fint idag!

Längtar hem lite för det kommer att dofta så ljuvligt av den nybakade kakan, så efter lunch blir den nog en liten bit eller två.

I eftermiddag ska vi ta en sväng till Babyproffsen och kolla på lite grejer, bland annat en åkpåse och lite pyjamaser. Kommer säkert hem med något oplanerat också.

NU ska jag fortsätta promenaden, njut er lördag, det ska jag göra!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Joanna Eva sa...

Du vill inte sälja ngr pyjamasar i stl. 74?

Jessica sa...

Nej tyvärr inte, hon använder dom fortfarande. Däremot har jag rensat lite och har jättemycket fint i 68 om det skulle vara intressant? Ska tvätta en del först, men har matchande byxor+body från PoP (går i rosa) och tunika och tights från HM (går i svart och grått) tvättat och klart om du vill köpa idag? 150:- för allt. Kan skicka mms om du vill!