söndag 18 september 2011

The helg is over.

Ännu en ensam helg är över. Adam är hemma om ca 30 minuter.
Vad var detta, den 4:e i rad? Jag har tappat räkningen. Även nästa helg blir en ensam helg, då ända från torsdag då Dragons ska på någon turnering i Finland. Jag behöver inte säga vad jag tycker om det va?
Men - det är ju jobbigt för Adam också, att vara borta från Bellan så mycket. Det är jobbigt på olika sätt.

Idag har varit en ok dag faktiskt. Som jag skrev tidigare så sov både Bellan och jag bra i natt, och det hjälper så otroligt mycket. Som vi alla vet så fungerar man ju mycket bättre när man har sovit bra. Vi har busat och skrattat jättemycket idag, och jag ÄLSKAR verkligen dom stunderna! Jag älskar hennes skratt, och jag älskar att JAG kan få henne att skratta! Vissa gånger har hon ett skratt som nästan låter tillgjort, som ett kraxande läte, och vissa gånger låter det mer "äkta", som när jag kittlar henne till exempel.
Och jag älskar när vi dansar tillsammans och hon trycker in sitt ansikte mot min hals och gör den blöt av hennes dreggel. Eller när hon tar tag i mitt nackhår och drar för kung och fosterland. Jag älskar inte det, för det gör ont som fan, men det är ganska roligt att hon gör så.

Nu måste jag äta något. Jag har inte ätit ordentligt på hela helgen. Det blir lätt så när jag är ensam hemma (alltså när Adam är borta). Jag orkar inte laga nåt bara till mig, och jag orkar inte åka iväg och köpa något heller, så det blir lätt att jag fikar mig igenom dagarna bara för att det är smidigast. Detta har varit en helg fylld av dåliga (men goda) kolhydrater och nu är jag hungrig. Men undra vad jag ska orka fixa till egentligen? Hörde jag Kellogs Special K?

Gaah....

God natt!

Inga kommentarer: